Na de 1ste editie van het Horse Awareness Event in 2017 stelde standhouder Astrid Klomp van Level Up Horsemanship Magazine ons voor om hoofdsponsor te zijn van ons evenement. Zij maakte het prachtige logo dat we nu gebruiken en waar we heel trots op zijn. Daarnaast ontwerpt ze alle flyers, posters en stelde zij ook voor om het programma-boekje te vervangen door een magazine. En daarmee ontstond de intensieve samenwerking met Astrid.
In dit magazine komen het programma en plattegrond/grondplan wel te staan, maar ook inhoudelijke artikelen. Bezoekers gaan dan na een interessante en gezellige dag naar huis, nestelen zich op de bank met het magazine en verlengen daarmee de ervaringen van de dag zelf.
Want bij een evenement waarbij we vooral bezoekers willen informeren over alle aspecten van horsemanship, standhouders een podium willen bieden om hun methoden, materialen en vakkennis te presenteren past het om een inhoudelijke herinnering mee te geven.
Niet alleen voor bezoekers interessant leesvoer, maar ook voor adverteerders interessanter om ’te sponsoren’.
Het Horse Awareness Magazine was geboren!